Nemrégiben elkapott egy csúnya vírus, amivel háziorvosomhoz fordultam, aki beutalt kórházuk tüdőgondozójába. Felhívta figyelmemet, hogy oda időpontot kell kérnem.
Amint kicsit jobban lettem az antibiotikumoktól, telefonáltam a tüdőgondozóba. Nagyon udvariasan felvették az adataimat, és megkérdezték, hogy melyik időpont felelne meg számomra. Mivel nem tudtam pontosan kiszámítani, hogy mikor érek oda, már negyed 11-kor ott voltam. A betegfelvételnél elkérték a beutalót és az igazolványaimat, és 2 percen belül már szólítottak is. Körülbelül másfél órát töltöttem az intézményben, de 5 percnél többet semmire sem kellett várnom.
Mindenki nagyon kedves és udvarias volt velem, a röntgenfelvételt látva a doktornő további vizsgálatokat tartott szükségesnek, és ő is megkérdezte, hogy nekem mikor lenne alkalmas. Kaptam receptet egy légzéskönnyítőre, és a doktornő azt is megmutatta, hogy hogyan kell azt használnom. Megbeszéltük a kontroll időpontját is.
Ezúton szeretném kifejezni köszönetemet a gondozó dolgozóinak a rendkívüli udvarias magatartásukért, továbbá a kórház vezetőségének is további jó munkát kívánok. Azt gondoltam, hogy nemcsak a hibákra, hiányosságra kell reagálni, hanem a jó tapasztalatokat is érdemes szóvá tenni.
Tisztelettel: V.L.
2015.09.17.
KSH szám:
15846035-8610-312-01 Adószám: 15846035-2-41 Számlaszám (MÁK): 10023002-00362746-00000000 ÁHT-I: 391395 |
Kérjük, ha módjában áll, támogassa adója 1%-ával intézményünket!
Köszönjük! |